piątek, 7 marca 2014

Tonner Far East Stella # 2 2013

Czwartek. Wcześnie. Tak wcześnie, że jeszcze śpię. A raczej śpimy. Dzwonek do drzwi. Zawijam się w całą kołdrę, mój luby budzi się i idzie otworzyć. Wraca z dużą paczką. Kładzie ją obok mnie. Na początku nie wiem o co chodzi, ale jak tylko spoglądam na nadawcę - eureka! Paczka z Tajlandii! Przyszła nowa lalka! Bardzo szybko pozbyłam się pudełka. Lalka jest przepiękna. Nie wszystkie ciuszki, które do tej pory uszyłam będą na nią pasowały - ma większy i bardziej podniesiony biust niż Cami. Ale to nic. Dostanie coś zupełnie nowego. Mam już wymyśloną dla niej suknię. Wróćmy do lalki. Bardzo podobają mi się jej włosy. Te loczki są urocze. Bielizna (koronkowe body i spódniczka) oraz buty są w takim samym kolorze. Dołączony był do niej również stojak. Bardzo się cieszę, że ze 150 sprzedawanych lalek, jedna sztuka należy do mnie :-). 

0 komentarze:

Prześlij komentarz