czwartek, 27 lutego 2014

Buty dla.... kogo?

Zaopatrzyłam swoje lalki w nowe ciuchy. Postanowiłam kupić im nowe buty. Na ebay znalazłam kilka prześlicznych par. Tak się w nich zakochałam, że nawet nie przeczytałam opisu aukcji. Takie coś zdarzyło mi się pierwszy raz w życiu. Sprzedawca był z Chin, więc dotarły do mnie po dość długim czasie. Listonosz przyniósł paczuszkę z samego rana, jak jeszcze spałam. Pół przytomna zaczęłam je oglądać. Wydawały się za duże na Barbie. Wzięłam więc Stardollkę i zaczęłam je przymierzać. Wtedy się obudziłam. Pierwsza myśł - co to do cholery ma być?! Czemu one są takie duże?! Włączyłam komputer i ponownie przejrzałam aukcje. I wtedy to zobaczyłam. Te buty są dla 16'' lalek! Poczytałam trochę o nich i stwierdziłam, że skoro mam już buty to kupię sobie taką lalkę. Moja przygoda z Tonnerkami zaczęła się od butów. 

A oto i one:


0 komentarze:

Prześlij komentarz