czwartek, 7 sierpnia 2014

Błękitna sukienka w białe groszki

Lato w pełni, żar leje się z nieba. Najchętniej chodziłabym ubrana w kostium kąpielowy. W związku z tym do głowy wpadają mi tylko pomysły na letnie ubranka. Zostało mi sporo błękitnego materiału w białe kropki. Uznałam, że powstanie z niego sukienka. Wykrój góry powstał dzięki sukience Millennium Ball. Oglądałam ją z każdej strony i postarałam się chociaż trochę odwzorować krój. Najbardziej zależało mi na tym, by ładnie układała się na piersiach. Dół jest zrobiony z koła. Efekt końcowy trochę mnie zaskoczył. Dekolt jest bardzo zabudowany, ale przy pachach zrobiło się ciekawe wycięcie. Dolna część układa się tak jak chciałam - jest bardzo rozkloszowana. Z tyłu zapinana jest na kilka zatrzasków. Jest bardzo obcisła, więc lalki o innym ciałku niż Antoinette nie zmieszczą się w nią.
 

3 komentarze:

olla123 pisze...

Wszystko mi się w niej podoba: i kolor, i fason, i wycięcie pod pachami i piękna modelka! Super!

gerberka pisze...

Dziękuję, takie słowa powodują, że aż chce się szyć :-).

niela pisze...

Jejku taki uroczy blog a ja jestem tu dopiero pierwszy raz. Śliczna sukienka. Rewelacyjny fason. Obserwuję:D

Prześlij komentarz