wtorek, 6 maja 2014

Szary żakiet z guzikami

Jakiś czas temu Tonnerka otrzymała ode mnie w prezencie szary żakiet (właściwie to może również służyć za kurtkę). Jeszcze nie potrafię tworzyć jakiś skomplikowanych wykrojów, więc żakiet jest dosyć prosty. By go trochę urozmaicić przesunęłam zapięcie na bok i zrobiłam dość duże wcięcie przy szyi. Zapinany jest na sześć zatrzasków. Miejsca, w których widać było nitkę ukryłam małymi koralikami - perełkami. Zamiast nich chciałam przyszyć guziki, ale nie udało mi się znaleźć takich małych. Niestety zatrzaski nie chciały się przyszyć idealnie prosto. Poprawiałam i poprawiałam i za każdym razem wychodziło koślawo. Ale dużą niespodziankę sprawiły mi rękawy. O dziwo nie wyszły najgorzej. Ba, Tonnerka może swobodnie ruszać rękami. Żakiet szyłam ręcznie.

 

0 komentarze:

Prześlij komentarz