poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Błękitna, balowa sukienka

Kupiłam trochę za dużo tiulu, więc musiałam go jakoś wykorzystać. Jak tylko spojrzałam na ten w kolorze błękitnym to od razu wiedziałam, że z niego powstanie jakaś balowa sukienka. Po namyśle postawiłam na coś w greckim stylu. Można powiedzieć, że sukienka składa się z dwóch części. Pod spodem jest krótka, prosta sukienka. Wierzchnia warstwa jest bardzo mocno drapowana. Ta część na piersiach i ramionach może się zmienić w zależności od nastroju. Może odsłaniać całkowicie ręce lub delikatnie je osłaniać. W pasie zrobiłam drapowanie poziome i ozdobiłam je koralikami. Na dół zużyłam sporo materiału. W przypadku, gdy lalka stoi prosto to ma zasłonięte nogi. Jak leży, siedzi etc. to delikatnie je widać.





0 komentarze:

Prześlij komentarz